Statistika našeho portálu

• 24 208 Míst a památek

Penzion Dukla - Jáchymov

Jáchymov

Náš rodinný penzion se nachází na břehu rybníka v rekreační osadě MARIÁNSKÁ v n.v. 900m/n.m. na jihozápadě Krušných Hor, 4km od lázeňského města Jáchymov a nedaleko lyžařských areálů Boží Dar cca 8km a Klínovec cca 10km. Velmi klidná lokalita obklopená přírodou, poskytuje vhodné zázemí pro školy v přírodě, lyžařské výcviky, individuální, rodinou a skupinovou rekreaci.

Adresa a kontaktní informace

Jáchymov

Fotogalerie k článku

Možnosti stravování

Vlastní s možností vaření ve společné kuchyňce nebo dle domluvy formou snídaně, polopenze nebo plné penze.

Popis okolí

Zima: V zimě je zde možnost využívat trasy pro běh na lyžích, blízký biatlonový areál s upravenými okruhy a místní sjezdovky. Mariánská vlek – cca 600 m od objektu Ski areál Náprava Nové Město – 800 m Jáchymov střed – 4 km Merklín – 6 km Ski areál Boží Dar – 8 km Ski areál Klínovec – 10 km Ski areál – Biatlon – 2 km Skibus na Boží Dar a Klínovec – zastávka cca 50 m od penzionu. Možnost bruslení na rybníčku před penzionem. Léto: V okolí jsou různě náročné pečlivě značené cyklotrasy. Atraktivní turistické trasy, např. na Boží Dar, Klínovec, Jáchymov, Plešivec atd. Výlety do blízkých lázní Jáchymov, Karlovy Vary nebo do nedaleké NSR cca 8km. Ideální místo pro houbaření. Koupání: Mariánská – rybník Merklín - koupaliště 7 km Velký rybník – 13 km Ostrov – koupaliště 13 km Nové Hamry – krytý bazén 24 km Potůčky - krytý bazén 24 km Karlovy Vary - termální bazén 25 km Klášterec nad Ohří - Aquapark 38 km Německo - dva kryté aquaparky s termálními bazény oba 50 km

Tipy na výlet po okolí

Krátké procházky : Okolo Vlčíhho hřbetu Hřbet 902m Cesta začíná na severním úpatív vlčího hřbetu na louce za ovčínem. Buď po široké cestě směrem dolů asi 100m pak odbočit do prava nebo po pěšině směrem nahoru okolo kamenné ?žáby? a studánky dolů kde se obě cesty sbíhají. Dále stále vpravo po široké cestě. Výhled do údolí pod Plešivcem. Vyjdeme u sociálního ústavu. Zpátky po silnici nebo okrajem lesa. Celkem asi 3km mírné stoupání a klesání. K bývalému dolu Adam Od autobusové zastávky nahoru za chatou Tesly čp12 doleva pěšinkou po louce směrem do lesa vyjdeme u odkalu bývalého dolu Adam. Dále vpravo po silnici neb loukou na Mariánskou. Celkem asi 3km mírné stoupání a klesání. Pěšky do Jáchymova Jdeme po silnici až na vrchol stoupání, kde odbočíme doprava. Přes Nové město okolo zbytku hrádku Freudenstein 2 věže zvané Šlikovky stále dolů, až k těžní věži bývalého dolu Svornost dnes je zde pramen radioaktivní vody pro lázně. Před těžní věží odbočíme doprava dřevěným schodištěm do Jáchymova do historického jádra města. Zpět možno autobusem. Jedna cesta přes 2km. Trochu větší stoupání. Na Habartovu skálu Ulicí kpt. Nálepky okolo chaty Měsp cestou dolů mezi pastvinami za ohradou pro krávy vlevo nahoru podél lesa nakonec výstup po skále. Habartova skála je nejvyšší bod Popovské hory 901m čedičový útvar. Výhled na jih, sever, západ. Asi 1,5km stoupání. Sbírání lesních plodů V lesích okolo je možné sbírat borůvky většinou konec července začátek srpna a houby podle počasí.

Mapa

Zajímavé akce v okolí

Horní hrad - VelikoNOČNÍ prohlídka …

31.03.2024 - 31.03.2024
Horní hrad Hauenštejn

Velikonoční prohlídka hradu s Viktorem Braunreiterem v neděli 31. března od 19 hodin ! Poutavé a zábavné provádění…

Thermal Beer&Grill Fest vol. 2 2024…

03.05.2024 - 04.05.2024
Promenáda před hotelem…

Návštěvníci jsou zváni na 2. ročník festivalu Thermal Beer & Grill Fest, kde budou moci ochutnat piva od malých i…

Související kategorie

« zpět na seznam položek